Odpowiedzi

2009-11-26T18:13:56+01:00
Odkryta
firma
las
---
wspinał
---
pomocny
---
środowiska
wspierane
---
sukces
uzgodnionych


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:14:09+01:00
Discovered -odkrywany
company -Przedsiębiorstwo
forest- las
redwood -SEKWOJA
climbed -Wchodził
treehouse-domek na drzewie
helpful-Użyteczny
environmental-Środowiskowy
supported-Popierany
noisy- hałaśliwy
successful-Szczęśliwy
agreed- Przyjmowany


dasz najlepszą?
2009-11-26T18:29:17+01:00
1. wynaleziony, odkryty
2. firma, spółka
3. las
4. sekwoja
5. wspiąć się, wciągnąć się ( prawdopodobnie w czasie przeszłym? )
6. "tree house" to domek na drzewie ;]
7. pomocny
8. przyjazny środowisku naturalnemu ; środowiskowy
9. poparty, wspierany ( support to wsparcie:))
10. głośny, hałaśliwy
11. udany, zakończony sukcesem
12. zgodny, uzgodniony ( agree - zgadzać się )

pozdrowienia:)