Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:19:46+01:00
1) w C₃H₆ nie ma co mowic o izomerach, bo wzor ma postac CH₂=CH-CH₃ i jesli zmienisz miejsce, w ktorym znajduje sie wiazanie podwojne to i tak bedzie przy pierwszym weglu:D
2)2C₃H₆+9O₂→6CO₂+6H₂O
C₃H₆+3O₂→3CO+3H₂O
2C₃H₆+3O₂→6C+6H₂O
3)C₂H₂+Br₂→C₂H₂Br₂
C₄H₈+HBr→C₄H₉Br
nie jestem pewien co do trzeciego punktu, ale powinno byc dobrze=)
1 5 1
2009-11-26T18:21:34+01:00
Napisz 2 izomery C₃H₆


CH=CH₂
|
CH₃

CH₃
|
CH²=CH
3 typy spalania C₃H₅

2C₃H₅+8½O₂→6CO₂+5H₂O
2C₃H₅+5½O₂→6CO+5H₂O
2C₃H₅+2½O₂→6C+5H₂O

Dokończ
C₂H₂ + Br₂ --> CHBr=CHBr
C₄H₈ + H Br -->CH₂Br=CHBr-CH₂-CH₃
1 5 1