Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:20:10+01:00
Mnie zadziwia rozmnażanie różnych małych zwierząt. Bardzo ciekawi mnie jak nastąpił początek siwta i jak nastąpi koniec. Jakie zwierzęta żyły dawno ???????????? chciałabm poleciec na gwiazde , na slonce i na ksiezyc !! bardzo mnie ciekawi to co jest obce i niedostepne.
2009-11-26T18:23:33+01:00
Zadziwia mnie to, że niektórzy ludzie nie szanują siebie wzajemnie.Chciałabym/Chciałbym zobaczyć różne kraje, jaki panuje tam ustrój i kultura.Warto poznać życie innych ludzi.Zobaczyć jak ciężko pracują, co jedzą i czy żyją w takich warunkach jak my