Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:20:26+01:00
Praca leśniczego polega przede wszystkim na chronieniu lasu. Leśniczy stara się, żeby las przetrwał jak najdłużej, tak aby następne pokolenia mogły czerpać z niego korzyści. Co więcej, leśnik zabezpiecza las przed niszczycielską działalnością człowieka. Wyznacza miejsca i ścieżki, z których może korzystać człowiek. Kolejnym zadaniem leśniczego jest hodowla i ochrona lasu pod względem przyrodniczym, troska o wszystkie rośliny i zwierzęta mieszkające w lesie. Leśniczy powinien zdawać sobie sprawę, że działania, jakie podejmuje, w lesie będą miały skutki przez najbliższe tysiąc lat.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T18:21:40+01:00
Heh, z pamięci to można napisać.

Zajmuje się ochroną lasu; czasem też myślictwem. Zarządza ekipą wykonującą polecenia, wyznacza obszary do zalesienia, albo tzw. zrębów (wycinania drzew). Sprzedaje drewno (tartaczne, papierówka, kłody, gałęzie).
2009-11-26T21:04:10+01:00
Http://zadane.pl/zadanie/105530
Tam jest wszystkie. Najpierw sprawdź, czy nie ma takiego wątku, bo tylko się spam robi.