Mam na jutro zadanie z ćwiczeń chemia nowej ery dla gimnazjum klasa 1 . zadanie 23 i 24 z 21 strony.

a jeśli ktoś obu n nie umie to może ktoś poda chociaż 2 ciecze z układu okresowego pierwiastków i 2 gazy? <---- (nadanie 24)

z góry dziękuję... :)

3

Odpowiedzi

2009-11-26T18:21:24+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:26:34+01:00
Ciecze: Hg - rtęć , Br - Brom
Gazy: H- Wodór, N - Azot, O - Tlen, Ar - Argon, i reszta szlachetnych
2009-11-26T18:49:42+01:00