Odpowiedzi

2009-11-26T18:26:49+01:00
0,3 dm2 =3000 mm2
42 m2 =0,0042 km2
5.1 cm2 = 510mm2
4891 km2 =489100 ha
3 a =0,03ha
25 mm2 = 0,000025m2
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:33:54+01:00
0,3 dm2 = 0,3 * 100 mm * 100 mm = 3000 mm2
42 m2 = 42 * 0,001 km * 0,001 km = 0,000042 km2
5.1 cm2 = 5.1 * 10 mm * 10 mm = 510 mm2
4891 km2 = 4891 km2 : 0,01 km2 = 489100 ha
3 a = 3 * 0,01 ha = 0,03 ha
25 mm2 = 25 * 0,001 m * 0,001 m = 0,000025 m2
14 4 14