Odpowiedzi

2009-11-26T18:25:52+01:00
1/2*34cm=17cm-polowa obwodu prostokata
wiemy ze trojkat ma obwod 30 cm, dlatego przekatna bedzie miala:
30cm-17cm=13cm
2 5 2
2009-11-26T18:26:58+01:00
Przekątna dzieli prostokąt na 2 równe trójkąty
34:2=17cm - suma przyprostokątnych
30cm - obwód całego trójkąta
30-17=13cm - dł przeciwprostokątnej - przekątnej prostokąta
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:28:17+01:00
Prostokąt:
Ob=a+b+a+b
Ob=34cm
Dzielimy 34 na pół
a+b=17

Trójkąt:
Ob=a+b+c
Ob=17+c
17+c=30
c=30-17
c=13
1 5 1