Odpowiedzi

2009-11-26T18:26:53+01:00
Osoba nie pełno sprawna to taka która nie może wykonywać różnych czynności i uprawiać różnych zajęć
2009-11-26T18:27:27+01:00
Moim zdaniem jest to osoba która ma zaswiadczenie o niepełnosprawności , ktory dosteje sie gdy masz w sobie cos niepełnostrawnego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:28:17+01:00
Osoba niepełnosprawna jest to osoba, której stan fizyczny lub umysłowy trwale utrudnia wykonywanie ról społecznych.
1 5 1