Odpowiedzi

2009-11-26T18:29:34+01:00
Politycy nie przestrzegają jakichkolwiek zasad:p
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:33:24+01:00
Przykład życzliwości:

Jan Rokita wycofał się z życia politycznego jak jego żona zaczęła rozrabiać.

Przykład pokory:

Aleksander Kwaśniewski przyznał się, że był pijany w Charkowie i za to przeprosił.

Przykład odpowiedzialności:

Minister sprawiedliwości, Zbigniew Ćwiąkalski podał się do dymisji po samobójstwie Roberta Pazika, skazanego w sprawie Krzysztofa Olewnika.
3 4 3