Odpowiedzi

2009-11-26T18:33:27+01:00
Neron z Quo Vadis zrobił na mnie bardzo słabe wrażenia. Jest to postać, ale to oczywiście według mnie bardzo bardzo zła za to co zrobił chrześciajnom.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:39:27+01:00
Moim zdaniem Neron w powieści byl osobą złą, ponieważ zabił swoją matkę. Widocznie nie miał do niej szacunku. Był władcą Rzymu i dlatego nie traktował ludzi z szacunkiem. Myślał że nie ma od niego lepszych. Ludzie bali się prosić go o pomoc. Nikt nie miał munic do powiedzenia, myśleli, że może im to się źle skończyć. Uważał siebie za wielkiego artystę, ale im nie był. Niegdyś rządził sprawiedliwie, pod koniec życia stał się włądcą, mordercą lekceważącym obowiązki Cesarza. Uwolnił Ligię i Ursusa dltego, że bał się tłumów a nie z litości.

Postać Nerona nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia, Nie liczył się ze zdaniem innych. Myślał, że jest najbokatszy i można mu zrobić wszystko nawet zabić matkę.

Mam nadzieję że sie przyda ;)