Wstaw w odpowiednie miejsca: energia kinetyczna, energia potencjalna, okres, częstotliwość, siła dośrodkowa
........ określa ilość obrotów na sekundę, a ........... mówi ile trwa jeden obrót. Z ruchem związana jest energia ..........., a z wysokością energia ...................
Dzięki .......... możliwy jest ruch po okręgu.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:33:40+01:00
1. czestotliwosc
2. okres
3. energia kinetyczna
4. energi potencjalnej
5. sily dosrodkowej
2009-11-26T18:36:57+01:00
1.częstotliwość
2.okres
3. kinetyczna
4. potencjalna
5. sile odśrodkowej
2009-11-26T18:45:10+01:00
1.Częstotliwość
2.Okres
3.Kinetyczna
4.Potencjalna
5.Siła ośrodkowa :)