Napisz formalna reklamacje:
Temat: Podczas obozu jeszykowego kupilas odtwarzacz mp3, ktory po kilku dniach przestal dzialac. po nieuwzglednionej ustnej reklamacji! piszesz do producenta list:
1) podasz termin i miejsce zakupu
2) dokladnie opiszesz na czym polega usterka i kiedy zostala zauwazona
3) napiszesz kiedy wnioslas reklamacje ustna i dlaczego jej nie uwzgledniono
4) podasz swoje oczekiwania i poprosisz o zalatwienie sprawy.

Bardzo prosze o napiasanie tego listu!

1

Odpowiedzi

2009-11-26T19:28:26+01:00
Fragen Sie auf mein Schreiben zu betrachten und es als schriftliche Beschwerden zu behandeln.Bestand aus einer mündlichen Beschwerde an den Verkäufer des Produkts, erhielt aber eine negative Antwort, die ich weiß nicht, warum.Beschwerde betrifft den Philips MP3-Player.Ich kaufte es im Laden Media Markt 20. April bin ich im Besitz der Kaufbeleg.
Der Kaufvertrag erhalten garantiert für 6 Monate, dass die Unterstützung auch meine Ansprüche.Zwei Tage nach dem Kauf MP3 nicht, wie es sollte.
Erstens war es nicht möglich, es überhaupt zu deaktivieren.Sie spielte, bis die Batterie ist stark.Der nächste Tag war dasselbe ist einfach etwas falsch, und wie solche Geräte nicht.
Es war nicht billig, und der Kauf eines solchen Gerätes erfordert.Bedenken Sie, dass meine Beschwerde, warne ich, dass ich nicht eine negative Antwort nicht akzeptieren.Ich schreibe, um die Wirkung von Beschwerden und wie wird es notwendig sein, und ich werde auf die höheren Verbraucherschutz zu gehen.Ich entschuldige mich für meine harten Worte können aber bitte verstehen Sie mich, wenn ich etwas kaufen und es ist eine Garantie zu bekommen, was ich auf dem Papier will hat sich die reale Welt.Vielen Dank, und begrüßen Sie.

Zwracam się z prośbą o uwzględnienie mojego listu i potraktowanie go jako pisemną reklamacje.Składałam ustną reklamację do sprzedawcy produktu ,ale otrzymałam odpowiedź odmowną nie wiem czemu. Reklamacja dotyczy odtwarzacza mp3 Philips.Kupiłam go w sklepie Media Markt 20 kwietnia jestem w posiadaniu paragonu zakupu.W umowie zakupu otrzymałam gwarancje na 6 miesięcy,tym też popieram moją reklamacje.Dwa dni po zakupie MP3 nie działała jak powinna.Najpierw nie można było wcale jej wyłączyć.Grała dopóki bateria wytrzymała.Następnego dnia było to samo po prostu jest coś nie tak i jak takiego sprzętu nie chcę.To nie był zakup tani i takiego sprzętu wymagam .Proszę o rozpatrzenie mojej reklamacji uprzedzam że nie przyjmuję odmownej odpowiedzi.Będę reklamacje pisała do skutku a jak będzie taka potrzeba to i udam się do wyższego szczebla ochrony klienta.
Przepraszam za moje może ostre słowa ale proszę mnie zrozumieć jeżeli coś kupuję i na to gwarancję dostaję to chcę by to co na papierze stało się w realu.Dziękuję i pozdrawiam.