Odpowiedzi

2009-11-26T18:37:32+01:00
⅓a²+a³-6 dla a=3
czyli
1/3*3²+3³-6=1/3*9+27-6=3+21=24
Odp. Odpowiedzią prawdisłową jest c) czyli 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:38:37+01:00
⅓a²+a³-6 dla a=3
Dobra odpowiedź to C ;D
Bo:
⅓ razy 9 plus 27 minus 6 równa się 3 ( bo wyjdzie w tym ⅓ razy 9 pierwszych skróci się przez 3) plus 27 minus 6 równa się 30 minus 6 równa się 24.


2009-11-26T18:41:11+01:00
⅓a²+a³-6 dla a=3

⅓(3)²+3³-6 =
⅓*9+27-6=
3+27-6 =
24

c) 24