Odpowiedzi

2009-11-26T18:37:10+01:00
3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3(w zaokrągleniu)200000000000000000000000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:45:52+01:00
Cyfra jedności wynosi 3.
Kiedy mnożysz tę liczbę ciągle razy 3. To jest taki ciąg w kółko w cyfrze jedności:9,7,1,3,9,7,1,3... i tak w kółko;)
można podzielić potęgę (100) przez 4, bo 4 cyfry się powtarzają. Wychodzi pełna liczba, czyli cyfrą jedności będzie ostatnia liczba z tego ciągu, czyli 3. Mam nadzieję, ze jasno wytłumaczyłam:)
2 4 2