PROSZE O PRZETLUMACZENIE TEKSTU
Ich wohne hier im Studentenheim,mitten in der Stad.Wir Studentinnen wohnen zu dritt,si ist es fur uns nicht so teuer.Alleine kann ich mir eine solche Wohnung nicht leisten.Das Leben ist hier ganz schon hektisch.Es gibt immer viele Menschen auf den StraBen,auch in der Nacht ist es selten ruhig.Hier ist immer was los.Verschiedene Feste werden im Nachbarhaus in einem Klub organisiert.In der Nahe gibt es eine Bushaltestelle und eine U-Bahnstatron.Ich bin oft mude mit all diesem Larm.Wir brauchen Ruhe zum Lernen
DRUGIE ZADANIE PRZETLUMACZYC ZDANIA
1.Meistens um 6.30Uhr.Morgens brauche ich Zeit fur mich.Ich dusche,fruhstucke,smiinke mich und so um 7.30 uhr gehe ich los.
2.Naturlich am Wochenende.Ich kann langer schlafen,muss nicht hin und her rennen,hab keine Eile.Nach der anstrengenden Woche braucht man Erholung
3.Naturlich.Ich habe viele Freude und freundinnen in der ganzen Welt.Wir kommunizieren per Internet,schreiben E-Mails.Ich mag computer und ich verbringe auch viel Zeit an meinem PC

2

Odpowiedzi

2009-11-26T18:52:32+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:00:01+01:00
Ja mieszkam tutaj w Akademiku ,w środku miasta.My studentki mieszkamy w trójkę ,to jest dla nas tanio.Sama takiego mieszkania nie byłabym wstanie zapłacić.Życie tutaj jest bardzo chaotyczne .Na ulicach jest ciągle dużo ludzi,a nawet w nocy jest rzadko spokojnie.Zawsze się coś dzieje.Różnorodne Festyny są organizowane w Klubie w sąsiedztwie .Niedaleko jest przystanek autobusowy idworzec kolejowy.Jestem często zmęczona od tego hałasu.My potrzebujemy spokoju do nauki.
DRUGIE ZADANIE PRZETLUMACZYC ZDANIA
1 Przeważnie rano o 6.30 godz.potrzebuję czasu dla mnie.Biorę prysznic,jem śniadanie,maluję się i około 7.30 wychodzę.
2 Naturalnie w weekend śpię dłużej,nie muszę tam i z powrotem latać ,mam czas.Po pracowitym tygodniu mam odpoczynek.
3 Naturalnie mam dużo przyjaciół i przyjaciółek na całym świecie.My porozumiewamy się przez Internet,piszemy maile.
Bardzo lubię komputer i spędzam dużo czasu na moim PC.