Odpowiedzi

2009-11-26T18:36:47+01:00
Insert (ang. wstaw) – klawisz na klawiaturze komputera architektury PC. Zgodnie z przeznaczeniem i nazwą najczęstszym jego zastosowaniem jest przełączanie między trybami wstawiania (domyślny) i nadpisywania podczas wprowadzania tekstu. W programie Microsoft Word można przypisać mu zamiast tego funkcję wklejania ze schowka systemowego.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T18:38:37+01:00
INSERT–(Wstaw)–klawisz wykorzystywany do zmiany trybu w edytorach tekstów.Przełącza między trybem wstawiania i nadpisywania...
13 4 13