Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T08:34:26+01:00
Gdyż do 1994 roku rdzennych mieszkańców Afryki traktowano jakko gorszych. Gromadzono ich w rezerwatach zwanych bantustanami. Buszmeni nie mieli żadnych praw. Dopiero w 1994 roku polityka apartheidu została zniesiona.
2009-11-27T14:15:15+01:00
Skutki zakazu handlu w 1994
-skutki rozszerzenia obszaru Europejskiej Unii Celnej,
-ochrona przed nieuczciwym i nadmiernym importem,
-rozporządzenie Rady(WE)w sprawie ochrony przed importem po cenach najtańszych z państw nie będących członkami Wspólnoty Europejskiej.
-rozporządzenie Rady(WE)w sprawie wspólnych zasad importu z niektórych państw,
-rozporządzenie Rady(WE) ustanawiające procedury wspólnotowe dotyczące handlu między państwami