Odpowiedzi

2009-11-26T18:56:21+01:00
wiartarka 800w
żarówka 60w
głośniki 15w
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:00:30+01:00
Monitor 200 W
Czajnik Elektryczny 2000 W
odkurzacz 1800W
tv 280 W
mikrofala 15 kW
LODÓWKA 1500 w
DVD 160 w
żelazko 1800 W
Lampka LED moc 70 W
Radio 50 W
9 4 9
2009-11-26T19:04:09+01:00
Wiertarka 750W
monitor 200 W
Czajnik Elektryczny 2000 W
odkurzacz 1600W
tv 270 W
Radio 50W
żelazko 1800W
lodówka 1500W
DVD 160W
mikrofalówka 15000 W
6 5 6