Odpowiedzi

2009-11-26T18:58:45+01:00
ZAPROSZENIE !
Serdecznie zapraszam uczniów N szkoły, na wystawę greckich dzieł sztuki, która odbędzie się 12.12.2009r przy ul Generała Maczka 8 w Warszawie. Zobaczyć tam będzie można min obraz Myrona - "Dyskobol"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:03:30+01:00
Zaproszenie
Zapraszam wszystkich uczniów gimnazjum na Wystawę Greckich dzieł sztuki. Będą wystawiane (np.posąg bogów greckich,) Będzie można także zobaczyć style: dorycki - surowy i joński o bardziej miękkim modelunku, szkoła attycka łącząca oba style.Wystawa odbędzie się dnia 30 Listopada 2009 o godzinie 15:00 w Szkole na ul.Przeskiej 44 Serdecznie zapraszam
Podpis
Juziwik