Odpowiedzi

2009-11-26T18:59:04+01:00
Długości przekątnych rombu są równe 8 cm i 1,5 dm, a wysokość 7¹₁₇ cm. Oblicz obwód rombu.

P=½ef
P=ah
e=8cm
f=1,5dm=15cm
h=1 i 1/17cm=18/17cm

P=½*8*15=60
60=a*18/17
a=60*17/18=10*17/3=170/3=56⅓
Ob=4a
Ob=4*170/3=226 ⅔ cm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:02:23+01:00
To tak podziel przekątne na na połowy i wyjdzie Ci 4 i 7.5 czyli to podstawiasz do Twierdzenia Pitagorasa i c Ci wyjdzie 8.5 i to będzie bok. A Obw to 4*bok czyli 8.5 =34
1 5 1