Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:03:44+01:00
Najczęściej kiedy
po spójkikach takich np,
,ale,jednak,lecz,zatem toteż,więc,
kiedy wymieniamy kolejno różne przymiotkini lub przysłowki
nleży pamietać ze po
i albo lub przecinków nie stawiamy
2009-11-26T19:53:58+01:00
Nie jestem dobra z polaka, ale spróbuje.

Wiem napewno, że po spójkikach np; ,ale,jednak,lecz,zatem toteż,więc,że . A także, aby oddzielić łączny tekst od siebie-aby nie ściskały się z więzłością.