Odpowiedzi

2009-11-26T19:02:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:03:55+01:00
POZYTYWNE:
-użyźniają glebę
-rozkładają szczątki organiczne, takie jak opadłe liście, martwe rośliny, zwierzęta, drewno, ściółkę
-są cenionym pokarmem
-właściwości grzybów wykorzystuje się w piekarnictwie
-dzięki grzybom dojrzewają sery i mają specyficzny smak
-są potrzebne do produkcji niektórych antybiotyków

NEGATYWNE:
-powstaje pleśń
-choroby (np. grzybica)