Naszkicuj rzut ostrosłupa o podstawie prostokąta i zaznacz na nim kąt alfa- między ścianą boczną a podstawą
kąt beta- między sąsiednimi ścianami bocznymi
kąt gama- między przeciwległymi ścianami
kąt delta- między krawędzią boczną a podstawą.

proszę o dość dokładny rysunek z kolorami<każdy kąt innym kolorem> :)
przecież można wstawiać załączniki...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T20:30:21+01:00
2009-11-28T01:40:28+01:00