Odpowiedzi

2009-11-26T19:16:15+01:00
A) 1,1 x = 55
1,1 x = 55 | /1,1
x = 50
b) 0,85 x = 170
-,85 x = 170 | /0,85
x = 200
c) 0,3 x = 360
0,3 x = 360 | /0,3
x = 1200
d) 2,2 x = 88
2,2 x = 88 | /2,2
x = 40
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:17:36+01:00
A) 110%----55
100%----x
x=100x55/110= 5500/110=50
x=50

b) 85%----170
100%---x
x=100x170/85=17000/85=200
x=200

c)30%----360
100%---x
x=100x360/30=36000/30=1200
x=1200

d)220%---88
100%---x
x=100x88/220=8800/220=40
x=40
2 5 2
2009-11-26T19:18:38+01:00
A) 55 to 110%
x to 100%
x=100%*55/110%= 50
jest to lczba 50
b) 170 to 85%
x to 100%
x=170*100%/85%=200
jest to liczba 200
c)360 to 30%
x to 100%
x=360*100%/30%=1200
jest to liczba 1200
d) 220% to 88
100% to x
x=100%*88/220%= 40
jest to liczba 40