Odpowiedzi

2009-11-26T19:06:21+01:00
Missisipi
Missouri
Massachusetts
San Francisco
Los Angeles
Luizjana
Nowy Orlean
Waszyngton
Pensylwania
Kolorado
Montana
2009-11-26T19:09:14+01:00
Ameryka Północna-Krainy geograficzne od wschodu: Nizina Atlantycka, Góry Appelachy, Niziny Centralne, Wielka Równina Prerii, Góry Kordyliery, Wybrzeże Pacyfiku. Największe metropolie: Nowy Jork, Filadelfia, San Fraancisco, ,Los Angeles, Boston.
Ameryka południowa- * Wyżyna Gujańska
* Wyżyna Brazylijska
* Wyżyna Patagońska
* Nizina Orinoko
* Nizina La Platy
* Nizina Boliwijska
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:17:22+01:00
A. Północna - Kordyliery, Góry Skaliste, Appalachy, Wielkie Równiny, Niź. Zatokowa, Wyż. Hudsońska, Wyż. Meksykańska, Niź. Wewnętrzne, Góry Brooksa, Niź. Atlantycka.

A. Południowa - Andy, Niź. Orinoko, Wyż. Gujańska, Niź. Amazonki, Wyż. Brazylijska, Kordyliera Wschodnia i Nadbrzeżna, Niź. La Platy, Wyż. Patagońska.
1 5 1