Odpowiedzi

2009-11-26T19:09:49+01:00
Skala= 1:25 000 000
powierzchnia jeziora wynosi 0,4 cm2


25 000 000x 0,4 cm2= 1 0000000cm2
2009-11-26T19:10:39+01:00
1:25000000
1cm2-25000000cm2
1cm2 - 2500 m2
0,4cm2-x
x=0,4*2500=1000m2

odp działka ma powierzchnię 1000 m2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:13:44+01:00
Najpierw obliczamy skalę:
1cm-25 000 000cm
1cm-250000m
1cm-250km
Potem podnosimy skalę do kwadratu
1cm2-62500km2
A tera obliczamy ile jezioro ma w rzeczywistości:
0,4*62500=25000km2
Odp.: Jezioro w rzeczywistości ma 25000km2.

pozdro