Odpowiedzi

2009-11-26T19:11:41+01:00
Pp=6* 3 kw. pierw. z 3 / 4= 6*9pierw. z 3/4=27 pierw. z 3/2=13,5 pierw. z 3

V= 13,5 pierw. z 3*5= 67,5

Pb= 6*3*5=90
Pc= 27pierw. z 3+ 90
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:15:04+01:00
3-krawędz podstawy
5-wysokosc graniastoslupa
?- pole powierzchni
?- objetosc

Pp=6*3² √ 3 / 4= 6*9 √3/4=27 √3/2=13,5√ 3

Pb= 6*3*5=90
Pc= 27√3+ 90
Pc=117√3
V= 13,5√3*5= 67,5
2009-11-26T19:16:16+01:00