Odpowiedzi

2009-11-26T19:19:07+01:00
Mniejszość etniczna to "mniejsza ilość" rasy w porównaniu do rasy głównej. Np. w Polsce to murzyni
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:19:26+01:00
Grupa etniczna to ogół ludzi zaliczający się do danej kultury i ją praktykujący. Mniejszość etniczna swiadczy o niewielkiej ilości takich osób. Są oni najczęściej nieakceptowani w szerszym społeczeństwie, uznawani za tradycjonalistów i pomijani w prawie.

wertex, chyba muszę się z tobą niezgodzić. Mniejszość etniczna różni się od "ogółu" jedynie kulturą (górale itp) homoseksualista czy innoskóry to zupełnie inna bajka.
10 3 10