Odpowiedzi

2009-11-26T19:16:58+01:00
Mogę podać tylko nazwy:
alfa
beta
gamma
delta
epsilon
dzeta
eta
theta
jota
kappa
lambda
my
ny
ksi
omikron
pi
rho
sigma
tau
ipsylon
phi
chi
psi
omega
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:21:38+01:00
Litery greckie:

Α α-A
Β β-w
Γ γ-g
Δ δ-d
Ε ε-e
Ζ ζ-z
Η η-i
Θ θ-th
Ι ι-i
Κ κ-k
Λ λ-l
Μ μ-m
Ν ν-n
Ξ ξ-x
Ο ο-o
Π π-p
Σ σ,ς-s
Τ τ-t
Υ υ-i
Φ φ-f
Χ χ-h,ch
Ψ ψ-ps
Ω ω-o



Taki nam pani kazała przepisać alfabet..
5 3 5
2009-11-26T22:38:47+01:00