Odpowiedzi

2009-11-26T19:16:04+01:00
Najsłynniejszy polski koszykarz to Marcin Gortat.
Piłkarz to zawód narażony na kontuzje.
Łyżwiarz kupił nowe łyżwy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:17:07+01:00
1. Piłkarz w sezonie letnim strzelił, aż 25 goli.
2. Tyczkarz wybił się na bardzo dużą wysokość i ustanowił nowy rekord.
3. Piekarz wypiekł tylko 60 chlebów, bo miał mało zamówień .


Pomogłem ? POZDRAWIAM :)
4 5 4