Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:17:55+01:00
Moim zdaniem Św. Piotr przekazuje nam treść która odnosi się do zaufania i pomocy Bożej. Chce byśmy wiedzieli że mamy wsparcie oraz opiekę u Boga i z każdym problemem możemy do Niego przyjść. Bóg wszystkich otacza ciepłem, miłością oraz zrozumieniem. Pomaga nam poprzez modlitwę.
1 5 1
2009-11-26T19:19:25+01:00
"Wszystkie troski wasze przerzućcie na Niego, gdyż Jemu zależy na was"
Swoje troski przerzuć na przyjaciela,bo tak bardzo mu na Tobie zależy że chcę pomóc Ci dźwigać swój własny krzyż.

Przynajmniej jak tak to zrozumiałam.:)
1 3 1
2009-11-26T19:20:32+01:00
"Wszystkie troski wasze przerzućcie na Niego, gdyż Jemu zależy na was 1P 5,7"

Św. Piotr mówi nam żebyśmy wszystkie troski, zmartwienia i problemy poświęcili, ofiarowali Panu Bogu, a wtedy on nas z nich uwolni, bowiem jemu na nas najbardziej zależy, kocha nas i chce dla nas dobrze. Bóg nam pomoże w każdej sytuacji, tylko to my musimy się udać do Niego i prosić o potrzebne łaski. On na nas czeka. I czekał będzie zawsze, bowiem dla Niego nie ma rzeczy niemożliwych :)
2 4 2