1. podane imiesłowy zastąp przymiotnikami bliskoznacznymi
(znany) .................. aktor
(niespotykany).....................okaz
(przemyślane) .......................... działanie

2. Zaznacz przymiotniki i zapisz jaką funfcję pełnią w zdaniu

Moja siostra przepada za lodami czekoladowymi.
Ten sernik od babci był naprawdę pyszny.
Przysmakiem Eli jest tort orzechowy.
Najlepsze są ciastka z galaretą

2

Odpowiedzi

2009-11-26T19:16:58+01:00
1 sławny aktor
rzadki okaz
rozsądne działanie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:18:13+01:00
Sławny aktor
orginalny okaz
zaplanowane działanie

2.
czekolodowymi-przydawka
pyszny-przydawka
orzechowy-przydawka
najlepsze-przydawka
2 5 2