A) Podaj nazwy zapisanych zjawisk.
1. CZas wyznaczany na podstawie górowania słońca nad danym połódnikiem. ......................
2. Czas wprowadzany co roku w wielu krajach europejskich, w tym również w Polsce, jako czas letni i zimowy. ................
3. Nazwa pierwszego dnia wiosny i jesieni. ................
4. Dzień który trwa dłużej niż 24h. .....................

b) Wybierz zestaw, który zawiera tylko wartości szerokości geograficznej. Uzasadnij swój wybór.
I. 105⁰, 34⁰, 25⁰, 32⁰ 30'

POMOCY!! ;)
II. 13⁰, 5⁰ 20', 89⁰ 50', 22⁰

3

Odpowiedzi

2009-11-26T19:22:49+01:00
2009-11-26T19:24:31+01:00
1. czas słoneczny
2. czas urzędowy
3. równonoc
4.dzień polarny

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:25:23+01:00
1) czas słoneczny
2) czas urzędowy
3) równonoc jesienna, równonoc wiosenna
4) dzień polarny
4 5 4