Odpowiedzi

2009-11-26T19:26:52+01:00
Moim ulubionym zwierzątkiem jest pies. Wabi się Azor. Zwierze jest rasy owczarek niemiecki. Lubi biegać i skakać. Ma duże, stojące uszy. Sierść ma krótka, koloru czrnego. Z moim pupilkiem często chodzę na spacery. Lubię sie z nim bawić. Pies jest dosyć duży, ale łagodny.


Mam nadzieje, że może być?
Damian
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:33:56+01:00
Mam psa, który wabi się Tekla. Pierwszy raz zobaczyłam ją 5 lat temu i od razu poczułam do niej sympatię. Jest to niewielki piesek z wielkim sercem. Ma śnieżnobiały kolor sierści, a na jej pyszczku jest niewielka czarna plamka. Jej Ryjek jest niedługi zakończony mokrym nosem, który wszystko wącha. Oczy Tekli są błękitne, mogłabym godzinami się w nie patrzyć. Ma Ona bardzo długie kłapciate uszy co dodaje jej uroku. Nie jest wysoka i posiada bardzo króciutki ogon. Kocham ją za to, że zawsze jest przy mnie, gdy jestem smutna, nigdy mnie nie zawiodła.