Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:30:27+01:00
A)P=0,45kW=450W
t=5h=18000s
wzór P=W/t po przekształceniu W=P*t
W=450W*18000s=8100000J=8100kJ
odp. Praca wynosi 8100kJ.
b)P=45kW=45000W
W=8100000J
t=W/P

t=8100000J/45000W=180s

odp Potrzeba 180s czasu.
2009-11-26T19:32:36+01:00
A)
dane:
P= 0,45kW=450W
t= 5h= 18000s

szukane:
W=?

rozwiązanie:
W= P * t
W= 450W * 18000s = 8100000 J

b)
dane:
W= 8100000J
P=45kW=45000W

szukane:
t=?

rozwiązanie:
W=P * t / : P
t= W/P
t=8100000J/45000W = 180 s