1)4a-7b+8a+2b-4c+8b=
2)2z+5pk+2zk-3pk+8z-2zk=
3)-2k²+8a-7b+12a+4k²+5b=
4)5kyp+8+12kyp+5c-2kyp+7c+3=
5)2a-3b+3a-5c+5b-2c+8a+9c=
6)6z+8k+9zk+12k-2z+1zk=
7)2f+8n-2f+8n-2f+8n-2f=
8)3e+5g+8e-2g-10e+3g=
9)12xyz-12y+5xzy+2y+7x-2yzx+2x+y=
10)z+y+p+2z+2y+2p=
11)11x²+2y²+5x²-4y²-20x²+8y²=
12)5p+8a-3p-9a=

3

Odpowiedzi

2009-11-26T19:35:24+01:00
1)4a-7b+8a+2b-4c+8b=12a++3b-4c
2)2z+5pk+2zk-3pk+8z-2zk=10z+2pk
3)-2k²+8a-7b+12a+4k²+5b=2k²+20a-2b
4)5kyp+8+12kyp+5c-2kyp+7c+3=15kyp+11+12c
5)2a-3b+3a-5c+5b-2c+8a+9c=13a+c
6)6z+8k+9zk+12k-2z+1zk=4z+20k+10zk
7)2f+8n-2f+8n-2f+8n-2f=-4f+24n
8)3e+5g+8e-2g-10e+3g=e+6g
9)12xyz-12y+5xzy+2y+7x-2yzx+2x+y=10xvz-9y+5xzy+9x
10)z+y+p+2z+2y+2p=3z+3y+3p
11)11x²+2y²+5x²-4y²-20x²+8y²=-4x²+6y²
12)5p+8a-3p-9a= 2p-a
2009-11-26T19:35:25+01:00
1)4a-7b+8a+2b-4c+8b= 12a+3b-4c
2)2z+5pk+2zk-3pk+8z-2zk= 10z+2pk
3)-2k²+8a-7b+12a+4k²+5b= 2k²+20a-2b
4)5kyp+8+12kyp+5c-2kyp+7c+3= 15kyp+11+12c
5)2a-3b+3a-5c+5b-2c+8a+9c= 13a+2b+2c
6)6z+8k+9zk+12k-2z+1zk= 4z+20k+10zk
7)2f+8n-2f+8n-2f+8n-2f= -4f+16n
8)3e+5g+8e-2g-10e+3g= 1e+6g
9)12xyz-12y+5xzy+2y+7x-2yzx+2x+y= 15xyz-9y+9x
10)z+y+p+2z+2y+2p= 3z+3y+3p
11)11x²+2y²+5x²-4y²-20x²+8y²= -4x²+6y²
12)5p+8a-3p-9a= 2p-1a
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:35:23+01:00
A) 4a-7b+8a+2b-4c+8b=12a+3b
b) 2z+5pk+2zk-3pk+8z-2zk= 10z+2pk
3)-2k²+8a-7b+12a+4k²+5b= 2k'+20a-2b
4)5kyp+8+12kyp+5c-2kyp+7c+3= 15kyp+12c+11c
5)2a-3b+3a-5c+5b-2c+8a+9c= 13a+2b+2c
6)6z+8k+9zk+12k-2z+1zk= 20k+4z+10zk
7)2f+8n-2f+8n-2f+8n-2f= -4f+24n
8)3e+5g+8e-2g-10e+3g= e+6g
9)12xyz-12y+5xzy+2y+7x-2yzx+2x+y= -8y+9x+15xyz
10)z+y+p+2z+2y+2p= 3p+3y+3z
11)11x²+2y²+5x²-4y²-20x²+8y²= -4x'+6y'
12)5p+8a-3p-9a= 2p-a