Odpowiedzi

2009-11-26T19:30:16+01:00
" Dorośli są naprawdę bardzo, bardzo śmieszni"
"Dorosli są jednak nadzwyczajni"
"Tym człowiekiem pogardzili by wszyscy i król, i próżny, i pijak, i bankier. Mimo to on jeden nie wydaje mi się śmieszny. A to prawdopodobnie dlatego że nie zajmuje się sobą"
Wystarczy?
2009-11-26T19:30:21+01:00
Nie wszystkie są tak ciekawe, ale kilka da rade wybrać bo są dość mądre... :)


Wśród ludzi jest się także samotnym.
Jedynie dzieci wiedzą, czego szukają.
Pustynię upiększa to, że gdzieś w sobie kryje studnię.
Zawsze ulega się urokowi tajemnicy.
Mowa jest źródłem nieporozumień.
Znacznie trudniej jest sądzić siebie niż bliźniego.
Próżni słyszą tylko pochwały.
Stajesz się odpowiedzialny za to, co oswoiłeś.
Oczy są ślepe. Szukać należy sercem.
Najważniejsze jest niewidoczne.
Zawsze się wydaje, że w innym miejscu będzie lepiej.
Autorytet opiera się na rozsądku.
Sądź według czynów a nie słów.
Należy wymagać tego, co można otrzymać.
Dorośli są bardzo dziwni.
Nie ma rzeczy doskonałych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:46:37+01:00
"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. Dobrze widzi się tylko sercem''
"Muszę poznać dwie lub trzy gąśienice, jeśli chcę zawrzeć znajomość z motylem ''
"Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela ''
"Idąc prosto przed siebie, nie można zajść daleko"
"Wśród ludzi jest się także samotnym."
"Oswoić znaczy stworzyć więzy".
"Dzieci powinny być bardzo wyrozumiałe dla dorosłych"
"Dla królów wszyscy ludzie są poddanymi"
"Jeżeli ktoś pozwolił się oswoić, będzie być może trochę płakał"
" Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, choć niewielu z nich o tym pamięta"
"Pustynię upiększa ukryta gdzieś studnia."
"Nigdy nie jest dobrze tam, gdzie się jest."
"...ludzie hodują pięć tysięcy róż w jednym ogrodzie... i nie znajdują w nich tego, czego szukają..."
"Trzeba troskliwie osłaniać lampy: powiew wiatru może je zgasić..."
"Wiesz... gdy się jest bardzo smutnym, lubi się zachody słońca..."
" Na którejś z nich jest moja róża..."
"Słodko jest nocą patrzeć na niebo, gdy kochasz różę, która znajduje się na jednej z gwiazd. Wówczas wszystkie gwiazdy są ukwiecone."