Odpowiedzi

2009-11-26T19:30:21+01:00
1. Byłem otoczony przez stare drzewa.
2. Był z nią uczciwy.
3. Wczoraj widziałem majestatyczny obraz.
4. Mój zepsuty samochód stoi w garażu.
5. Wampir ma długie kły (takie do gryzienia).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:30:30+01:00
Byłem otoczony wysokimi drzewami.
on byl z nia szczery
wczoraj zobaczylem majestatyczny obraz
moj zardzewialy samochod jest w garazu
wampir ma dlugie kly
2009-11-26T19:45:50+01:00
1. Byłem otoczony przez stare drzewa.
2. On był z nią uczciwy.
3. Wczoraj widziałem majestatyczny obraz.
4. Mój zardzawiony samochód stoi w garażu.
5. Wampir miał długie kły.