Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:36:10+01:00
Egipcjanie:
-byli politeistami, czyli wierzyli w wielu bogów
-bogów wyobrażali sobie jako ludzi z głową zwierzęcą
-najważniejszy bóg: Re
-bogatych ludzi muminifikowano i chowano w grobowcach
-każdy faraon miał swoja piramide
Grecy:
- byli politeistami
- bogów wyobrarzali sobie jako ludzi wiecznie młodych
-najważniejszy bóg: Zeuz
-bogowie mieszkali na górze olimp
11 3 11
2009-11-26T19:37:02+01:00
Grecja
-antropocentryzm
Duży Panteon Bogów
Egipt
-synkretyzm
2 3 2