Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:39:50+01:00
X -ilość pieciozłotówek
7 x - ilość dwuzłotówek
323zł - łączna suma

7*x*2 + 5*x=323
14x+5x=323 zł
19x=323/19
x=17
17- ilość pięciozłotówek
17*7=119 - ilość dwuzłotówek
2009-11-26T21:23:01+01:00

x - zaznaczamy ilość pięciozłotówek
7 x - to ilość dwuzłotówek
323zł - suma

7*(razy)x*2 + 5*x = 323
14x+5x=323 zł
19x=323/19
x=17
17- to ilość pięciozłotówek, a 17*7=119 - ilość dwuzłotówek
:)