Odpowiedzi

2009-11-26T19:38:47+01:00
Zarowka-szczescie, dynamit-nieszczescie, bomba atomowa- nieszczescie, szczepionka na gruźlice-szczescie, antybiotyki-szczescie,alkohol sama zdecyduj, samolot: szczescie,Silnik elektryczny - trudno osadzic

nie wiem chyba o to chodzilo :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:09:40+01:00
Mikroskop - odkrycie chorob
maszyna parowa - transport kolejowy i wodny, przemysl,
balon - zapoczatkownie lotow
żniwiarka - pomoc na polach uprawnych
statek parowy - transport towarowy i osobowy
żarówka el. - bezpieczenstwo
dynamit - 1.pomoc w kopalniach, 2. przyczyna mordowania wielu ludzi np. pdczas wojen
samochod - transport
roentgen(badania) - pomaga lekarzom wykryc zlamania
samolot - transport
kinematograf - poczatek sztuki kinowej
aparat - do fotografowania
gramofon - przyczynil sie do popularnosci muzyki