Odpowiedzi

2009-11-26T19:38:22+01:00
D:
7=2s
V1=140km/h
V2=212km/h

V2-V1-v
212-140=72
V=72km/h=72*1000/3600=20m/s
a=v/t
a=m/s/s=m/s*1/s=m/s2
a=20/2
a=10m/s2

licze na najlepszą ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:38:44+01:00
V₁= 140 km/h ≈ 38,9 m/s
v₂ = 212 km/h ≈ 58,9 m/s

a -to przyspieszenie
t - czas, t = 2 s
Δv = v₂ - v₁, Δv = 20 m/s

a= Δv ÷ Δt

a = 20 m/s ÷ 2 s = 10 m/s²
2009-11-26T19:45:55+01:00
V1= Vo+ 1/2 at'
a= 1/2 2V1-Vo= 2 x 39m/s - 59m/s= 9,5 m/s'

140km/h= 39m/s
212km/h= 59 m/s

a' - kwadrat a :)