Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:45:34+01:00
D = 1,1 g/cm3 = 1100 g/dm3

M nacl = 23 + 35 = 58 g/mol


Cmol = Cp x d /100% x M

Cmol = 14 % x 1100 g/dm3 / 100% x 58 g/mol

Cmol = 2,65 mol/dm3

Proszę ;)
Licze na najlepszą ;)
2 5 2
2009-11-26T20:00:36+01:00
Cm=Cp*dr/100%*M wyprowadzony wzór NaCl
M=23g/mol+35.5g/mol=58.5g/mol
d=1.10g/cm³=1100g/dm³
Cm=14%*1100g/dm³ / 100%*58.5g/mol=2.63g/mol