Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T01:26:35+01:00
Jeżeli przekątna ściany bocznej jest nachylona do płaszczyzny podstawy,tzn,że tworzy kąt 45 z bokiem podstawy,i tu nie musisz nic liczyć,bo z zależności kata 45⁰ widzisz ze h bryły= bokowi podstawy i =2√3,a przekatna sciany =przekatnej kwadratu,czyli d=a√2=2√3√2=2√6,ale tego juz nie musiałbyś liczyc
1 5 1
2009-11-27T01:28:44+01:00
Α=45°
a=2√3
H/a=tg α
H=a*tg α
H=2√3*1=2√3
1 5 1