Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:57:52+01:00
A) Cs2O + H2O → 2 CsOH

B) K2O + H2O → 2 KOH

C) Ba + 2 H2O → Ba(OH)2 + H2

D) CaO + H2O → Ca(OH)2

E) 2 Na + 2 H2O → 2 NaOH + H2

F) Li2O + H2O → 2 LiOH

Pozdro))
2009-11-26T20:00:24+01:00
Dokończ i uzgodnij równania podanych reakcji:
A) Cs₂O+H₂O--> 2CsOH
B) K₂O+H₂O--> 2KOH
C) Ba+ 2H₂O--> Ba(OH)₂ + H₂
D) CaO+H₂O--> Ca(OH)₂
E) 2Na+2H₂O-->2NaOH + H₂
f) Li₂O+H₂O--> 2LiOH