Odpowiedzi

2009-11-26T20:02:00+01:00
Drodzy rodzice!!
Piszę ten list aby ostrzec was przed zagrożeniami jakie czychają na wasze dzieci. Proszę, abyście chronili swoje pociechy przed alkocholem, papierosami czy też innymi używkami. W wieku w którym żyjemy bardzo łatwo jest wpaść w nałóg, dlatego też nie bądźcie obojętni na to co się dzieje z waszymi dziećmi.
URATUJCIE JE, ZANIM BĘDZIE ZAPÓŹNO!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:04:39+01:00
Drodzy rodzice
Zwracam się z prośbą o pilnowanie swoich dzieci aby nie doznali nałogu.Wiele dzieci pije lub bierze narkotyki po to aby pochwalić się koleżankom lub kolegom czasem żeby być trendy.Dużo osób doznało takiego nałogu i teraz żałują chcą mieć życie takie jak mają ci z normalnym rozsądkiem.Dlatego Proszę spróbować przeprowadzić dyskusję lub taką lekcje w formie prośby by wasze dzieci żyli życiem kolorowym i ładnym.Żeby tak się stało wy rodzice powinniście pilnować swoje dzieci aby nie doznały nałogu.