Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:03:55+01:00
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy innych...
3. Pomagamy ludzią, którzy uczą się korzystać z internetu, komputera,
4.W Internecie nikt nie jest anonimowy.
5.Nie nadużywaj. Sieć jest wspólnym dobrem i należy o nią dbać.
6.Oszczędzaj czas, innych i swój
7.Dbaj o język i poprawną pisownię.
8.W Internecie obowiązują specyficzne zasady wyrażania emocji za pomocą tekstu
9.Nie nadużywaj emotikonów
10.Nie spamuj niepotrzebnie innych użytkowników.
11.Zanim zadasz pytanie, upewnij się, że robisz to w mądry sposób (podając wszystkie istotne szczegóły).
12. Stosuj się do regulaminu obowiązującego na danym forum/stronie.
13.Nie klikaj na linki w wiadomościach niewiadomego pochodzenia

trochę mało, nie zabardzo to netykieta, jest tu kilka innych zasad, niż zachowanie .!
2009-11-26T20:06:17+01:00
1.Zachowuj się kulturalnie
2.Nie spamuj
3.Nie uywaj wulgaryzmów
4.Nie zaśmiecaj forum
5.Nie obrażaj innych
6.Stosuj się do regulaminu stron na ktorych przebywasz
7.Nie dodawaj djęć z wulgarnymi gestami ktore mogą obrażac inych
niestety więcej nie mogę wymyślić ;(