Odpowiedzi

2009-11-26T20:05:26+01:00
Merystemy przyranne: kallus, tworzą sie w miejscy zranienia roślinyi powoduje zmienijszanie i zabliżnianie sie ran .. a wiec nie wplywaja na wzrost.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:09:44+01:00
Tkanka archesporialna zwana tkanką sporagenną.
Ponieważ jest zdolna do podziałów mejotycznych wytwarza haploidalne zarodniki, więc jest to jedyna tkanka, która nie ma wpływu na wzrost rośliny, ale reprodukuje organizm.