Odpowiedzi

2009-11-26T20:07:44+01:00
9*9= 81
9:9= 1
Zad:

Iloczyn liczb wynosi 144 a ich iloraz 1. Jakie to liczby?
12*12 = 144
12:12 = 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:08:01+01:00
X - jedna liczba
y - druga liczba
xy = 81
x/y = 1
z drugiego x = y
podstawiamy do pierwszego równania
y razy y = 81
y² = 81
y = √81
y = 9
x = y = 9
2009-11-26T20:08:53+01:00
Z tego co zrozumiałam,mam wymyslec podobne zadanie,,, zad.:iloczyn 2 liczb wynosi 105,jesli pierwszą zmniejszymy o 5,a druga zwiekszymy o 3,to będą równe,jakie to liczby.