Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T20:08:48+01:00
Szanowny dyrektorze!
Wraz z klasą 2d wzosimy petycje w sprawie zmiany nauczyciela chemii.Jest to dla nas bardzo ważne aby przyznano nam innego nauczyciela. Nasz obecny nauczyciel jest bardzo nie miły dla nas. Każda lekcja zaczyna się sprawdzianem.Ten nauczyciel nam nic nie tłumaczy .Mamy same dwójki i jedynki.Połowa klasy na koniec semestru będzie zagrożona.Nic nie rozumiemy z tych lekcji chemii. Więc z tego powodu prosimy ,jeśli jest taka możliwość,o przyznanie nam innego nauczyciela,który będzie umiał na wyjaśnić całą tą chemie.Dziękuje i proszę o rozpatrzenie tej sprawy.
Pozdrawiam uczennica/uczen klasy 2 c
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:09:55+01:00
Drogi dyrektorze!
chciałem ci zgłosić skargę dotyczącą naszej szkoły. Brakuje w niej ławek, przez co nie ma na czym siedzieć podczas przerw. Dzwonek nie działa tak jak powinien. nie słychać go we wszystkich zakątkach szkoły i dlatego nie którzy się spóźnają na lekcje. Proszę aby coś zrobiono z tym. Pozdrawiam.